טלפוניה ותקשורת

האם אתה בטוח שמערכת הטלפוניה בעסק שלך מתואמת לטכנולוגיות החדשות?

ואם יש לך מרכז שירות טלפוני, האם המערכת מעודכנת ומנוצלת?

בארגונים רבים לא מנצלים את כל התכונות החדישות של מרכזיות VOIP אשר מאפשרות לחסוך בעלויות.
 

  • בחירה, רכישה, שדרוג, הגדרה, של מרכזיות טלפון המתאימות לעסק שלך

  • ניהול CALL CENTER ופריסה אופטימלית של הסוכנים.

  • בקרה על איכות השירות והקלטת שיחות

  • תמיכה ותחזוקת במערכות VOIP, במוקד שיחות, בטלפונים החכמים, ובטלפונים ניידים.

  • הקמת מרכזיות VOIP בין אתרים לשיחות חינם

  • התנהלות מול מנהלי תיק לקוח להוזלת המחירים השוטפים ולקבלת שירות מקצועי.

  • ניצול יכולות האינטרנט לשימוש במחשבים ניידים וסמארטפונים כשלוחות רגילות.

אנחנו מספקים שירותי מחשוב לעסקים  במרכז הארץ בכל ימות השנה בכל שעות היום.